Zoeva Zoe Bag

Pisałam już kiedyś TUTAJ o moim wizażowym marzeniu - kufrze z Inglota. Z powodu swojej ceny nadal niestety wisi na mojej liście życzeń. Z pewnością powisi tam jeszcze dosyć długo więc postanowiłam zaopatrzyć się w coś tańszego, ale równie praktycznego i dobrze wykonanego. Nie wiele myśląc po prostu kliknęłam dodaj do koszyka. Bardzo mądrze i jakże rozsądnie. Na szczęście jednak po otrzymaniu paczki wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane - Zoeva Zoe Bag to zdecydowanie dobry zakup. 


Torba wykonana jest z bardzo dobrego jakościowo materiału (skóropodobnego?), strasznie podoba mi się również, że fronty można czyścić bez problemu "na mokro". Nic nie odstaje, suwaki chodzą bez zarzutu, rączki przymocowane solidnie - wykonanie jest naprawdę dobre. Samo rozplanowanie torby jest też całkiem fajne, mamy tu 3 kieszenie z wieloma przegródkami i suwakami, jak widzicie na zdjęciach środkowa jest przeznaczona na pędzle, reszta to miejsce na kosmetyki i inne akcesoria. Dostępna jest TUTAJ.






Nie jest to  może torba, która pomieści wszystkie potrzebne kosmetyki, ale na pewno ułatwi pracę w terenie. Dla mnie rewelacyjne jest miejsce na przechowywanie pędzli, mamy je zamknięte w jednej przegrodzie (osobiście nie przepadam trzymać pędzli w pasie na biodrach, strasznie niewygodne). 

Praktyczna, solidnie wykonana, cieszy oko i ułatwia pracę. 
Lubię to! 


xoxo 
Justyna


43 komentarze:

  1. Świetna jest! Sama na nią swego czasu "chorowałam" ale mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, pięknie poukładałaś swoje skarby ;) A orientujesz się może jakiej jakości są pędzle firmy Zoeva?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kilka - niektóre są bardzo fajne;)

      Usuń
  3. Ile pędzli.. *.* świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Z powodu swojej ceny i mojej rozrzutnej natury nadal niestety wisi na mojej liście życzeń" - tutaj trochę logika szwankuje, bo jeśli ktoś jest rozrzutny to jednak nie patrzy na cenę i wydaje łatwą ręką pieniądze, dlatego wypadałoby to zdanie jakoś przekształcić, a z Twojej wypowiedzi wynika, że jednak nie chcesz tyle wydawać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chyba chodziło o to, że cena jest wysoka i z powodu rozrzutności nie możliwe jest jej uzbierania.

      Usuń
    2. już zmieniłam tekst, trochę inną myśl chciałam przekazać:)

      Usuń
  5. Już od dłuższego czasu szukam czegoś takiego dla siebie. Jak jest cena tej torby i gdzie ją zakupiłaś :-)? Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostaniesz ją ma mintishop.pl - zamieściłam link w drugim akapicie;)

      Usuń
  6. właśnie na nią czekam :) ale po Twoim wpisie już nie mogę się doczekać! wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow kochana troche tego masz;) torebka jest swietna, przydalaby sie mi taka bo sama wyjezdzajac z PL mialam z 4 kosmetyczki...
    Zapraszam do siebie ;) odnawiam bloga i bede bardzomszczesliwa jak znajdxiesz sekundke aby zajrzec :)
    Caluje ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta torba! gdybym nie kupiła parę miesięcy wcześniej plecaka Inglota to ta torbka byłaby moja!:) plecak też jest fajny, pojemny i funkcjonalny ale nie wygląda tak...gustownie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo porządnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!! Tez chce ;) A jakie masz nr. z revlon ?

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne i praktyczne rozwiązanie dla ludzi którzy na co dzień mają dużo doczynieniaz przyborami do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super jest... zapewne teraz bede myślała o jej kupnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynka, czy mogłabyś cos powiedzieć o Kryolanie transparentnym pudrze, bo widzę, że taki posiadasz :) jak wypada przy Vichy dermablend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry kosmetyk:) świetnie matuje, jednak chyba mimo wszystko Dermablend jest troszeczkę lepszy:)

      Usuń
  16. Fajna sprawa dla osób potrzebujących dużej ilości produktów do makijażu pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkich kosmetyków nie pomieści, ale zgrabna i te miejsce na pędzle. Też nie lubię pasa

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam
    https://cdn.fmgroup.pl/download/WALIZKA_NA_KOSMETYKI_FM_GROUP_MAKE_UP.pdf

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo porządnie. Wygląda bardzo zgrabnie, a jednak mieści trochę tych kosmetyków;) Oby służyła jak najdłużej;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torba! :) I do tego elegancka :P
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam do Ciebie prośbę, będę przez kilka dni tworzyć posty ze zwierzakami, które obecnie przebywają w schroniskach i mam do Ciebie prośbę, udostępnij link tych notek ze zwierzakami u siebie na blogu ;) pomóżmy im tak jak tylko możemy ;)
    z góry bardzo dziękuję !!!
    buziaki kochana ;)
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zoeva dla mnie byłaby za mała :)
    sama Zuca waży ponad 4kg, więc nie wiem czy jest taka lekka :) jednak jest to najtrwalsza walizka, jaką miałam i jest moim 'dzieckiem' :)
    idealnie mi się sprawdza jak mam wyjazdy na weekendy - wpakuje i kosmetyki i ciuszki :)
    szkoda, że zmienili wymiary na samolotowy bagaż podręczny...
    jest warta swojej ceny! szczerze polecam! wygląda niezwykle profesjonalnie i każdy się zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się czaję na Zuccę z Inglota, ta to taki trochę dodatek i fajne miejsce na transport pędzli:)

      Usuń
  23. mam nadzieje ze bedziesz zadowolona :) zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna torba, bardzo praktyczna ;) www.dark-drawer.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie odnośnie korektora :) Co jeszcze mogłabyś polecić poza tymi, które opisywałaś?:) Nie mam wielkich problemów które trzeba zakryć, jednak nie koniecznie musi być mocno rozświetlający ponieważ mam cerę tłustą.
    Z góry dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te, o których pisałam to moje ulubione, które znam, używam i lubię;) innych nie mogę polecić w ciemno skoro ich nie używałam:) jeśli szukasz recenzji polecam wizaż.pl w zakładce kosmetyki wszech czasów znajdziesz masę informacji:)

      Usuń
  26. Do you want $10000 ? Quick to participate in!
    Write your story about www. wholesaledress.net $10000 bonus may be yours.
    Everybody who knows this campaign can take part in.

    1, Claim This article shall not be less than 100 words. The article must be included words of www.wholesale-dress.net or www.WD.CM. And put the article to your facebook blog or other media. Each one only has one chance.

    2, Submit method Please screenshot the content to marketing@wholesale-dress.net,
    attached with your Microsoft Word manuscripts.

    3, Award setting First Price $2000 1 person
    The Second Price $1000 2 persons
    The Third Price $800 3 persons
    The Forth Price $500 4 persons
    Best Participation Award $400 4 persons

    The bonus will be sent to you every week by Bank Transfer( T/T) from March. We will inform the winners by email. Please replay us your Bank account after receiving the mail. No reply for 7 days, we will regard as you giving up your price. Bank account transfer paper will be shared at this page.

    Dear participants, we have received 4 submissions.

    OdpowiedzUsuń
  27. a w miniaturce łudziałam sie ze wreszcie znalazłam torbe dla mnie , a to kuferek wizazystki :( Justyna daj znać gdzie można podobną torbe dostać, lubię Twoje stylówki, pasują do mnei zdecydowanie bardziej niż look Kasi, zawsze znajdujesz cos fajnego, zazwyczaj skupowałam w Zarze ale teraz nic interesujacego nie moge dopasc :( marzy mi się coś w stylu Wanga

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda rewelacyjnie, nie jestem makijażystką, ale zastanawiam się nad kupnem - przyda się jako kosmetyczka na wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojj, skusiłaś mnie ostatecznie na kupienie tej torby. Na święta będzie moja ^^
    Uwielbiam Was dziewczyny nagrywajcie i piszcie więcej. Mega was podziwiam, że tak fajnie Wam to wychodzi.

    Pozdrawiam

    Gdybyście były zainteresowane to Zapraszam na swojego, co prawda nie tak znanego jak wasz, ale mojego małego prywatnego ;))
    http://xbukavux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)