Sierpień 2013

Mamy już wrzesień więc czas na podsumowanie kolejnego miesiąca. 
W sierpniu na blogu królowały sukienki i strasznie się z tego cieszę, bo to mój ulubiony element garderoby. 
Szkoda, że nie udało mi się pokazać Wam wszystkich, ale mam nadzieję, że nadrobię to w kolejnych postach.
 Mój ulubiony look to zdecydowanie stylizacja z sukienką w kratkę, która w pierwotnej wersji wyglądała całkowicie inaczej. 
Fason bombka, zapinana na guziki pod samą szyję nie zachęcała do kupna, pomimo swojej niskiej ceny. 
 Jednak dzięki moje kreatywności i pomocy najlepszej krawcowej na świecie, udało mi się stworzyć sukienką, wpisującą się w trendy na nadchodzący sezon.

Zostawiam Was z podsumowaniem i oczywiście czekam na Wasze opinie i komentarze.
Który look jest najlepszy?

Kasia





Linki do postów.

1. KLIK, 2. KLIK. 3. KLIK, 4. KLIK,  5. KLIK, 7. KLIK

29 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia!!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona 3 zestawieniem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bezapelacynie 3!:)

    www.pasujemito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi podoba się 4! Sukienka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, można prosić jakiś namiar na Waszą krawcową?? Kupiłam super sukienkę w Sh w roz 40 a ja noszę 36 :/ Moja krawcowa rokłada ręce, nie chce jej się chyba z tym bawić...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są fajne, ale dla mnie najładniejszy jest szósty!

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 to moj faworyt, zazdroszcze tej sukienki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne, ale chyba najbardziej wpadła mi w oko trójeczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 6 jak dla mnie najciekawsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba jednak mam pytanie kosmetyczne:D:D
    czy revlon colorstay 200 wpada w różowe tony który jest bardziej żółty że tak powiem 180 czy 200??

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne,
    jednak mam pytanie kosmetyczne czypodkład revlon colorstay 200 wpada w różowe tony? który jest bardziej żółty że tak powiem 180 czy 200 bo tej 200 nie mogę znaleźć w sklepie daj mi znać na blogu jeśli możesz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej 2 i 4 ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd sukienka nr 6? Nie ma linka... Najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie są wspaniałe ale chyba tak najbardziej wybrała bym 1 i 6 ;)
    Są zwiewne i urocze ;)

    pozdrawiam gorąco i zostaje na dłużej ;)
    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się zestaw nr 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. we wszystkich wyglądasz świetnie, ale jak dla mnie 2, 3, 4 :) sukienka z czwartego zestawu mnie powaliła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś ładna, zadbana, fajnie się ubierasz, bardzo lubię Wasz blog.
    Niemniej jednak, co zerknę na pierwsze zdjęcie, to się uśmiecham od ucha do ucha, bo toż to moja koszula nocna z La Senza! :D
    Pozdrawiam serdecznie z najstarszego miasta w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne stylizacje, zachęciłyście mnie do uszycia sukienki w kratkę :3

    Zapraszam do mnie
    http://pozytywniezszyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 4, 5, 7 <3 kocham! cudnie Kasiu <3 :D xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)