Pomysły na prezenty dla Niej



Świąteczna gorączka się zaczęła, to oficjalne. Galerie handlowe pękają w szwach, a szał prezentowy dopada powoli chyba każdego. Jednak nie dajmy się zwariować i dobrze przemyślmy, co chcemy dać w prezencie naszym bliskim. Nigdy nie zaszkodzi uważnie słuchać drugiej osoby i sprytnie wyłapać każde stwierdzenie typu "to by mi się przydało". Jeśli szukacie pomysłów na prezenty dla swojej mamy, siostry czy przyjaciółki przejrzyjcie nasze propozycje. Dla Panów może akurat będzie to dobra wskazówka ;)

Wiele marek kosmetycznych ma w swojej ofercie świątecznej specjalne sety dla Pań. Są pięknie zapakowane, dodatkiem jest często praktyczna kosmetyczka. Mogą to być perfumy, kosmetyki kolorowe czy produkty do włosów. Jeśli zastanawiacie się w jaką gamę kolorystyczną uderzyć, radzimy pozostać przy bezpiecznych odcieniach brązu czy beżu - takie kolory nosi codziennie każda z nas. Fajnym prezentem, ale już trochę bardziej ryzykownym, jest pomadka w odważnym kolorze, która sprawi wielką przyjemność niejednej dziewczynie. Perfumy to prezent ponadczasowy, jednak przed zakupem warto dowiedzieć się w jakich zapachach najlepiej czuje się obdarowywana osoba. 



Wszelkie akcesoria, od torebek poprzez biżuterię aż po zegarki są również świetnymi pomysłami na prezenty. Dobrze jest trzymać się klasycznych fasonów i modeli, które są uniwersalne i pasują do wielu stylizacji. Delikatna bransoletka czy obrączka to prezent-pamiątka, który pozostanie z właścicielem na długo, to samo tyczy się zegarków. Jeśli szukacie klasyki, warto zerknąć TUTAJNa hasło holidayloveandgreatshoes dostaniecie zniżkę 15% na zegarki Daniel Wellington. Chcecie wydać mniej? Ciepłe kapcie w świąteczne wzory albo bransoletka z zawieszką (tą ze zdjęcia znajdziecie na Goti) na pewno wywołają uśmiech na twarzy nie jednej dziewczyny. 

Książki i płyty to dla mnie prezent idealny. W przystępnej cenie, z miła dedykacją to prezent od serca. Tematykę książki dobrze jest dopasować do zainteresowań osoby, której chcesz sprawić przyjemność, to samo tyczy się płyt. Fajną opcją są poradniki, książki motywacyjne, biografie czy książki kucharskie. Skutecznie poprawią nastrój w zimowe wieczory.

Nie tylko panowie lubią gadżety. Z nas, dziewczyn, też są czasem niezłe gadżeciary. Stojąc jednak przed wyborem: słuchawki czy kolejna para spodni wiadomo co wybieramy. Uniwersalnym prezentem będzie pokrowiec na tableta czy fajna obudowa na telefon. Dla miłośniczek kawy, ekspres robiący cuda w postaci idealnego latte będzie strzałem w dziesiątkę. Jeśli nie chcecie słyszeć za każdym razem "nie oddzwoniłam, po padł mi telefon", dobrym rozwiązaniem jest przenośna ładowarka. Każda z nas ucieszy się z dobrej prostownicy czy lokówki do włosów. Dla bardziej wymagających - robot kuchenny KitchenAid Artisan czy prasowacz parowy Steamaster to super opcja. 
Jeśli inwencja twórcza zawiedzie i brak nam pomysłów, wybierzmy tradycyjne majty i skarpety:) Subtelna i seksowna bielizna to prezent, który cieszy oko i sprawia kobiecie ogromną przyjemność. Piżama czy szlafrok to też fajna opcja, my od zawsze marzymy o różowym szlafroku Victoria Secret żeby chociaż raz poczuć się jak Adrianna Lima na wybiegu :)



Pomysły na prezenty dla chłopaka, brata czy ukochanego tatusia znajdziecie w tym filmie:)




UDANYCH ZAKUPÓW! 

25 komentarzy:

  1. Z chęcią przygarnęłabym wiele z tych rzeczy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszystko jest idealne :) Muszę chyba męzowi linka wysłać do waszego postu, niech się facet zainspiruje, a co!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysły! uwielbiam Was oglądać! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, wiecie skąd to etiu na tablet?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zauważyłam w biedronce piękne, świąteczne ściereczki i pomyślałam od razu o was, bo pamiętam, że jesteście fankami świątecznych dekoracji, także podsyłam linka, może komuś się przyda :) http://www.biedronka.pl/pl/product,id,4376,name,scierka-kuchenna-2-szt

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły! Zapraszam na mojego bloga http://zakreconyswiatewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły!
    http://myphotoslike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły na prezenty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. co do sklepu spod lady to rok temu dostałam od narzeczonego 2kubki: jeden z napisem MĄŻ a drugi ŻONA- byłam bardzo zadowolona
    A dwa lata temu kupiłam narzeczonemu, ktory jest fotografem, kubek termiczny w kształcie obiektywu - najlepszy prezent ever!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie, na prezent składa się wile drobiazgów. Fantastycznie, gdy są dobrane, przemyślane i dopasowane do osoby. Lubię też, gdy mnie coś zwyczajnie inspiruje. Na rynek wszedł np. ostatnio papier wykreślanka, taki na prezent, na którym zaznacza się życzenia http://simplystyle.pl/produkt/wykreslanka-uniwersalny-papier-ozdobny/ Poproszę w nim chociażby ciekawą książkę i będę przeszczęsliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce wszystkie :) dziewczyny skad zlote sluchwaki?

    OdpowiedzUsuń
  12. niemal za każdym razem kiedy opuszczam waszego bloga mam ochotę iść na TURBOZAKUPY.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysły. W zeszłym roku kupiłam ozdobne słoiki do których wsypałam warstwowo sypkie składniki potrzebne do zrobienia ciastek, dołączyłam ładnie napisany przepis na owe ciastka . Obdarowani piekli rodzinnie ciasteczka a słoiczki posłużą na dłużej :) Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje prezenty dla bliskich zawieraja sie w tym co napisalyscie, od kosmetykow po majty hehe. Staram sie sluchac co kto potrzebuje. A dla samej siebie wybralam lokowke o ktorej zawsze marzylam a byla akurat w zestawie z suszarka w bardzo korzystnej cenie, wiec powiedzialam mezowi ze kupuje ja dla siebie od niego hahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam książki Bobbi Brown są świetne i pięknie wydane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Aż miło poczytać i pooglądać tak piękne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły!! :D

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. czego ja bym nie chciała z tej listy ? Haha :D Książkę Perfekcyjny makijaż już posiadam i bardzo gorąco polecam!

    Zapraszam na mojego bloga i życzę Wam wesołych Świąt dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :D
    pattyer.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu masz sobowtórkę swoją :)http://kasia-skalska.blogspot.com/search?updated-max=2014-03-18T16:46:00%2B01:00&max-results=7&start=65&by-date=false !!! dziewczyna prowadzi super bloga i jest do ciebie bardzo podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A może złocona 24-karatowym złotem róża? Na allegro są różne wielkości. Oryginalnie i z klasą:) Ja byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla kobiet jest łatwiej, gorzej dla faceta co ma specyficzne zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)