Long time no see.

Od dłuższego czasu siedzę wpatrzona w  monitor i nie wiem od czego zacząć. O ciuchach pisać nie umiem, o kosmetykach jakoś mi nie idzie. Napiszę więc co u mnie. Tak po prostu, tak jak rozmawiają serdeczni znajomi przy kawie. Nie wiem ilu serdecznych zagląda na lgs, ale moja naiwność nakazuje mi wierzyć, że jest ich sporo. W Lublinie spadł pierwszy śnieg, a razem z nim przedświąteczna gorączka, która co dziwne, dopada powoli i mnie. Nigdy nie skupiałam się na świątecznych ozdobach, święta mijały zazwyczaj bardzo szybko, zostawała po nich tylko sypiąca się choinka i kilka miłych wspomnień. W tym roku jest inaczej, co uznaję za dobry znak. Zrzucę to po raz kolejny na dojrzewanie (nie mówmy starzenie się) i potrzebę wicia gniazda. W pokoju zaroiło się od świec, lampek, starych zdjęć, które tworzą klimat i przywołują miłe chwile. Na domiar złego zakupiłam, jak widzicie na zdjęciach, piżamę z rudolfem, poduszki z rudolfem i rudolfa na biurko. Wariatka. 

                                                                   

najpiękniejsze są prezenty od serca- dosłownie i w przenośni.



świecznik - Jysk


świecznik - Rossman, srebrny świecznik i jelonek - Leroy Merlin



Piękne szalo - koce znalazłyśmy ostatnio z Kasią w New Look. Są bardzo ciepłe i mają kolory, które ożywią każdą zimową stylizację! 



poszewki na poduszki - Biedronka, 7.99 (!)


aniołek - Lidl


szalik- New Look | płaszcz - second hand |  torebka - Mango | buty - Nike Jordan  |  spodnie -Stradivarius


piżama i kapcie - Tesco



zegarek - Daniel Wellington, na hasło holidayloveandgreatshoes otrzymacie 15% zniżki na zakupy, kod jest ważny do 31.12. Poza tym przy zakupie wybranego modelu ze skórzanym paskiem, otrzymacie 50% zniżki na wybrany pasek NATO plus świąteczne opakowanie :) 



79 komentarzy:

  1. jestes mega! uwielbiam Twoje naturalne posty, Twoja osobowosc, styl... sciskam Ciebie i Kasie :*

    P.S jaka cena szalika?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwieeeelbiam Twój styl, po prostu uwielbiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Czy mogłabyś napisać skąd są lampki/światełka - gwiazdki? Z góry dziękuję:) Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi bardzo Justynko Twoich makijazy :-( czy pojawia sie jakies propozycje na makijaz na sylwestra i świeta ??? Prosze pomyśl o tym, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuje nad tym, postaram sie wrzucic propozycje makijazu świątecznego ;) :*

      Usuń
  5. też kupiłam poszewki z biedronki tylko szare ale chyba wrócę po jakąś granatową i czerwoną :) i żeby było bardziej świątecznie zakupiłam też kocyk, który jest super miły i tylko 19.99 :) Piękny ten Rudolf srebrny chyba też poszukam swojego :) Szkoda tylko, że w lbn śnieg szybko zniknął i został sam mróz :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś też zakupiłam poszewki w bieronce wymiatają:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną przyjemnością przeczytałam post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Być może wraz z dorastaniem coraz więcej rzeczy nas przytłacza, może nawet trochę przeraża, więc bardziej doceniamy ten przedświąteczny, magiczny czas...? :) Rzeczywiście, myśl o zbliżających się świętach trochę poprawia mi nastrój w ten poniedziałkowy (czytaj: beznadziejny) poniedziałek. PS: Polecam kakao na poniedziałkowe wieczory, pomaga! Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak tam pięknie u Ciebie! Mogę zamieszkać? Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że są tu życzliwi dla was ludzie :) Pozdrawiam was i mój ukochany Lublin.

    OdpowiedzUsuń
  11. <3333 Uwielbiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne dekoracje, szczególnie te poszewki z Biedry, chyba muszę się wybrać po nie :D a kapciochy mam podobne, tylko, że brązowe, są cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. justynko jaki masz kolor nyx farbki do brwi i gdzie ją dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kolor Blonde, kupiłam na allegro. Kolor i jak i cały kosmetyk nietrafiony, nie bardzo mi podpasował…

      Usuń
    2. podlaczam sie pod pytanie :)

      p.s sprawdza sie?

      Usuń
  14. Justyna dawno kupiłaś Nyx ja nie mogę nigdzie znaleźć interesującego mnie odcienia. Jaki ty masz kolor? Podasz link do sprzedawcy ? Bardzo mi zależy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NYXa kupiłam jakoś dwa tygodnie temu, wpisałam w wyszukiwarce na allegro i kupiłam u pierwszego lepszego sprzedawcy. Mam kolor Blonde i tak jak pisałam wyżej nie jestem zadowolona póki co z tej farbki, niestety.

      Usuń
    2. A aqua brow testowałaś? Ja chyba od razu na niego postawie nie będe się bawić w podróbki.

      Usuń
    3. nie planuje testować Aqua Brow, póki co cena mnie odstrasza :)

      Usuń
  15. Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a skąd ten serduszkowy zestaw? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justynka, skąd naszyjnik ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prezent, ale widzialam duzo takich zestawów w Yes, Kruk czy Apart ;)

      Usuń
  18. Uwielbiam Was czytać i oglądać :)
    Justynko Twoje makijaże są super, powinnaś je nam pokazywać częściej :) i nieprawdą jest że pokazywanie ubrań Ci nie wychodzi, o nie nie nie !!! Jesteś genialna w tym co robisz, moim zdaniem godnie Dziewczyny reprezentujecie Lublin w strefie blogowo-vlogowej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W niedzielę drzewa w Lublinie wyglądały pięknie :) Ale zaraz po opuszczeniu Lubelskiego, drzewa szronu już nie miały...

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny, codzienny zestaw a dekoracje cudne! Też mam te poszewki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale zrobiło się ciepło i Świątecznie ;-) Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też już dopada świąteczna gorączka..poza tym uwielbiam grudzień<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jakiej stronie obowiązuje ten kod zniżkowy?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, jak zawsze w Twoim wydaniu:) Pozdrawiam, to ja, życzliwa obserwatorka;))

    OdpowiedzUsuń
  25. AAA snieg <3 Super outfit i piekne tlo ! :) Justyna, uwierz ze jest tutaj duzo serdecznych osob, lacznie ze mna :)
    Kika

    OdpowiedzUsuń
  26. Dekoracje świąteczne, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny wystrój :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne! Uwielbiam wszelkie drobiazgi i dekoracje do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. post ekstra! inspirujący wizualnie - świetny pomysł z tymi zdjęciami na sznurkach. moje fotki leżą na dysku i nie oglądają światła dziennego, a szkoda... i te poszewki z biedronki!!! żartujesz że taka cena?! matko boska jak mnie to mogło ominąć!? jestem poduszkomaniaczką! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny zimowy look. :) Szal/chusta/whatever naprawdę genialny. A post mega inspirujący. Chyba zaraz pobiegnę do Biedronki po te poszewki. <3

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    z www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne świąteczne dodatki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne! Miłych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne dekoracje i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne sa te poszewki na poduszki!
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. JUUUUSSSSTYYYYYNNNAAAAA!

    Próbuję odnaleźć mgiełkę samoopalającą, o której mówiłaś i nie wiem gdzie jest ten vlog! Proszę podaj mi nazwę tej mgiełki :) Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mgiełka jest z Bielendy ostatnio widziałam ją na promocji w Rossmannie :)

      Usuń
    2. dziękuję ;))

      Usuń
    3. tak, to mgiełka z Bielendy :)

      Usuń
  36. aaa uwielbiam takie bibelotki gadzeciki i duperelki:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie posty<3!
    Też mam poszewki z Biedronki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w tym roku nie dośc, że najbardziej czuję święta, to odczuwam niesamowitą frajdę z dekorowania domu...a poszewki też upolowałam w Biedrze ale w szarościach...

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne dekoracje, mnie się udało dopaść w biedrze tylko czerwoną z Jeleniem i tą szarą... Super są!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziewczyny, byłam dziś w Biedronce i tych poszewek nie było. Wiecie do kiedy jest ta oferta aktualna? :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczyny czy dobrze usłyszałam, ze 6 grudnia jesteście w Warszawie? jeśli tak to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  42. Kasiu będzie jakiś post z przygotowaniami do świąt, chodzi mi o jakieś przepisy i inspiracje. Wiem że na święta Wielkanocne robiłaś taki post. Na Boże Narodzenie też by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :))

    http://www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mam tę jedną poduszkę z gwiazdką. Fajne są te z rudolfem ale u nas ich nie było już jak ja kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem fanką takich kapci. Mój zimowy must have ;)
    Jeżeli chodzi o ciuchy, dekoracje itp. zawsze potraficie znaleźć prawdziwe perełki. Wszystko prezentuje się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne poduszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam takie same poszewki i świeczniki z Jyska :) i lampki tez. Masz dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie kupiłaś lampki choinkowe... nigdzie nie mogę znaleźć takich ładnych :( ??

      Usuń
  49. Albo jestem ślepa, bo nie widzę, gdzie kupiłaś te lampeczki gwiazdeczki. Szukam takich i nie wiem gdzie kupic.

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny ten szalik i płaszcz i cała stylizacja ;-) Bardzo klimatyczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  51. jeeej uwielbiam takie dodatki do mieszkania! Są piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Te domowe napisy ze styroduru są bardzo fajne, też mam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)