30.10.2014


Ostatnie tygodnie były dla mnie naprawdę wyczerpujące. Praca, remont( końca nie widać), milion przyziemnych spraw do załatwienia. Czas leci tak szybko, że czasami po przebudzeniu nie wiem czy jest środa czy już sobota. Pomimo tego, że lubię żyć w ciągłym biegu, uwielbiam jak coś się non stop dzieje to czasami muszę przystanąć i odpocząć. 45 kilometry od Lublina jest takie miejsce gdzie czas wolniej płynie, ludzie są zawsze uśmiechnięci i można zjeść najlepsze na świecie placki ziemniaczane ze śmietaną. Zawsze kiedy potrzebuje zebrać swoje myśli lub na spokojnie przeanalizować ważne dla mnie sprawy to wybieram się do Kazimierza Dolnego. W tym miasteczku naprawdę można się totalnie zrelaksować, naładować baterie do działania, złapać głęboki oddech. Do głowy przychodzą różne refleksje zwłaszcza kiedy ogląda się piękny zachód słońca z Góry Trzech Krzyży. Człowiek zaczyna doceniać, że ma przy sobie paczkę wspaniałych przyjaciół na, których zawsze można liczyć, że mieszka w pięknym kraju, że tak naprawdę może wszystko, wystarczy tylko odrobina pracy i samozaparcia. 
Aby więcej takich chwil w moim i Waszym życiu...

Kasia 











 




jacket | choies, blouse| sh, tartan shirt| choies, pants | zara,
 bag | atmosphere, sunglasses| ray ban, slip on | h&m

Ps. 
I na sam koniec małe przypomnienie o kilku ostatnich filmach, które pojawiły się na naszym kanale YouTube. Ulubieńcy Niekosmetyczni Klik, Tag Perfekcyjna Pani Domu Klik, Nasze ulubione pomadki KLIK. Kto nie widział to musi koniecznie nadrobić zaległości. Życzymy miłego oglądania i oczywiście zachęcamy do subskrypcji naszego kanału;)


41 komentarzy:

  1. O Jaaa! Boskie zdjęcia i set- genialny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz w tym zestawie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. 45 Kilometrów ? ;)
    Swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazimierz jest piękny -byłam i zachwycałam się...Mój brat mieszka w Puławach i kiedyś mnie zabrał do Kazimierza. Stylizacja super Kasiu,mam chyba identyczną skórkę,teraz już wiem w jakim zestawieniu najlepiej wygląda ;) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio byłam z moimi podopiecznymi tam na wycieczcie szkolnej :-) Było super, chodź ta wróżka co chodzi po placu wystraszyła niektóre dziewczynki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Nie miałam jeszcze okazji odwiedzić tego miasta, ale jeżeli będę miała taką okazję to na pewno ją wykorzystam. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu czy mogłabyś wrzucić link do koszuli w kratę? Jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwestii Kazimierza Dolnego zgadzam się z każdym słowem. Piękne, klimatyczne i bardzo relaksujące miasteczko ;-) Wyglądasz świetnie - jak zawsze z resztą. Zestaw bardzo w moim guście. A zdjęcia to mistrzostwo świata. Ale już to kiedyś mówiłam ;-)
    Pozdrawiam i życzę duuużo sił do remontu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia boskie, kurtk też, szkoda że nie widziałam wcześniej, na pewno bym zamówiła!:) A przy okazji jaki masz rozmiar i jak długo czekałaś na przesyłkę? Ja na kurtkę z Sheinside czekam od 5 października:( Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Kasia napisz mi jaki masz rozm okularów i model..

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Miło się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Kazimierzu i patrząc na te zdjęcia już żałuję ; )) Outfit bardzo mi się podoba. Stylowo i na luzie. To lubię ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu jestem pod wielkim wrażeniem postów ze stylizacjami. Ty w roli modelki i Marcin za obiektywem to absolutne mistrzostwo! Tworzycie idealna parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przepiękny zachód słońca! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia, ja mam pytanie z innej beczki ;) wielokrotnie wspominałaś, że masz suchą skórę- jak radzisz sobie z makijażem, by na twarzy nie było efektu "warzenia się" podkładu, czy podkreślonych suchych i łuszczących się skórek?
    używasz jakichś specjałów pod podklad? może jakiś post o makijażu/ pielęgnacji suchej skóry?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ach jak ja uwielbiam Kazimierz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu ja życzę Ci przede wszystkim szybkiego końca remontu, żebyście gładko przeszli do etapu meblowania i dekorowania, bo to jest już przyjemniejsza część, zwłaszcza dla kobiet;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle świetna stylizacja!
    peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie.. "nie może wszystko i nie jest to piękny kraj!" denerwuje mnie,gdy ktoś twierdzi,że wystarczy samozaparcie. To,że Tobie się udało nie znaczy, że uda się każdemu!
    Mimo wszystko piękne zdjęcia, chociaż lepiej Ci w krótszych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, nostalgiczne w klimacie zdjęcia, ale pierwsze wygląda jakbyś się modliła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit! bardzo podoba mi się 3 zdjęcie od końca ♥ :*

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam pytanie z innej beczki do Ciebie Kasiu - czy kurteczki bomber jacket można jeszcze nosić ( są modne) i do czego można ją założyć?
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, czy w aplikacji Moneyzoom można dodać ceny poniżej 1 zł? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądając Twoje zdjęcia, aż nie chce mi się wierzyć, że to widoczki z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i zachwyciły mnie Twoje zdjęcia :) Miasto świetne odbywa się tam festiwal Dwa Brzegi, warto zajrzeć w czasie wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu, którą maske poleciłabyś do włosów podobnych do Twoich czyli rozjaśnianych, prostowanych ta Rene Furterer Karite czy tą zieloną Kerastase?

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem zauroczona! co za klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia ;) jesteś prześliczna Kasiu !!! Od dawna śledzę wasz kanał/bloga i instagram, ale ten post mi gdzieś umknął ;p wiem, że pewnie już setki osób Cie o to pytało ;p ale jaki to dokładnie model i rozmiar okularów, bo na Tobie prezentują się świetnie ;p pozdrawiam Was dziewczyny, buźka:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)