Summer 2014 will be awesome.

Lato. Ile bym dała żeby trwało wiecznie. Albo chociaż do grudnia. W głowie ciągle dzwoni dzwoneczek, że jeszcze tylko 2 miesiące prawdziwego ciepła, więc codziennie chłoniemy je z Kasią jak szalone. Uwielbiam nasze wspólne zdjęcia, mam ochotę je wszystkie powiesić na ścianie, są takie pozytywne i przywołują same dobre wspomnienia. 

Chwilo trwaj :)












Kasia 

koszula - Zara   |   spódnica - Pull&Bear   |   szpilki - River Island   |   torebka - Zara   |   zegarek - Skygen

Justyna

sukienka - Mango   |   buty - Mango   |   torebka - Parfois  | zegarek - Guess

44 komentarze:

  1. Zdjęcia rzeczywiście bardzo pozytywne :) Muszę przyznać, że lato jest dla mnie męczące kiedy panują upały, najbardziej lubię wiosenną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuxownis :) serdecznie pozdrawiam :) Marlena, ktora zaczepila Was dzis w pubie Sw. Michal :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne, stylowe i mega uśmiechnięte :) Piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite zdjęcia :))
    Ojj też bym chciała, żeby lato trwało wiecznie;) Nienawidzę zimna, zimy i wszystkiego co z tym związane...

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna myśl- jak Kasia wylądowała w tych szpilkach? :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Dziewczyny! Mam do Was pytanie, dosyć szczere i - mam nadzieję - nie zrugacie mnie za nie. Macie przepiękne figury - jeśli dobrze kojarzę to, co mówiłyście w filmach, to Kasia więcej ćwiczy od Justyny, ale podejrzewam, że dobrze się odżywiacie. Nie macie problemu z cellulitem? Pytam dosyć poważnie, bo szukam przyczyny pojawienia się dość mocnego w ostatnim czasie u siebie i nie mogę się napatrzeć na Wasze nogi - ACH, MARZENIE! Zazdroszczę szczerze ale i bardzo Was podziwiam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jak zawsze , Kasia masz cudowne włosy i figurę tylko pozazdrościć Justyna zresztą też . Ja się pytam gdzie ty JUstynko przytyłaś ? Jesteście cudne . :) :) Kasiu może zrobisz post o tym jak się zmotywować do ćwiczeń i jak ty to zrobiłaś że tak przepięknie wyglądasz ( zresztą zawsze tak wyglądałaś ) Pozdrawiam ! :D Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super zdjęcia! świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna jestes przepiękna, najpiekniejsza polska vlogerka, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny rewelacyjnie obie wygladacie!! :) swietne stylizacje, mega pozytywne zdjecia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.:)) Dziewczyny błagam powiedzcie gdzie mogę dostać taki koronkowy stanik? Bardzo proszę o odpowiedz.
    Pozdrawiam cieplutko.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Małe pytanie do Kasi odnośnie bluzki ze stradivariusa , którą miała na ostatnim filmie . Z czym mogę ją zestawić bo ja nie mam kompletnie pomysłu . Z góry dziękuje za odp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańczowa sukienka skradła moje serducho! Aczkolwiek obie super wyglądacie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki to lakier Justyna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justyna, jaki masz lakier na paznokciach? Jest przepiekny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu kochana kiedy bedzie post i czy wogoole pojawi sie post o Twojej organizacji czasu :) ?? Tylem rzeczy robisz do tego doskonalenie sie we wszystkim...jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyna sukienka z mango z wyprzedaży czy nowej kolekcji? Właśnie takiej szukałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest z tamtego roku, nie widziałam jej już nigdzie niestety...

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się sukienka Justyny :) Genialnie wyglądacie dziewczyny - bije od Was tyle ciepła i szczęścia :) Super!
    Zapraszam do mnie: limonkowechili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie radosne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post , pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, mogłabys napisac czym farbujesz włosy, bo kolor jest przepiękny !
    a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u fryzjera, nie mam pojęcia jaki to kolor ;)

      Usuń
  22. Dziewczyny wyglądacie genialnie ! obie stylizacje są super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez! :D tylko spojrzałam na zdj xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam wasze wspólne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny, zdjęcia są tak radosne i letnie! Czy możecie podać model obiektywu (oraz aparatu)? Uściski wielkie. Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia! :D

    www.annie97x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :) Jesteście bardzo pozytywne i zarażacie dobrym humorem.

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Justyna Kiedy kupowałaś ta sukienkę? Jest jeszcze dostępna w Mng?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tamtym roku... raczej juz jej nie dostaniesz :(

      Usuń
  30. Kasia jaki to model zegarka ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyny! Znalazłam sukienkę Justyny w outlecie mango :) Są dostępne jeszcze XSki i zazwyczaj mają zawyżona numerację, sama zamówiłam, może będą uzupełniać rozmiarówkę chociaż to jest już outlet. Justynka możesz zdradzić jaki masz rozmiar swojej sukienki? Bo leży ładniej niż na modelce ze strony ;) http://www.mangooutlet.com/PL/p0/kobieta/prosta-sukienka-z-zak%C5%82adkami/?id=81439354_PM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)