Moro Coat


Hej! Dziś mam dla Was kolejną zimową stylizację. Pogoda sprzyja robieniu zdjęć, więc staram się to maksymalnie wykorzystać. Jak widzicie znowu pojawia się moro. Chyba już tak ze mną jest, że jak mi się spodoba jakiś wzór to będę go "wałkować" przez kolejnych kilka postów :). Poprzednią stylizację moro możecie zobaczyć tutaj KLIK Dziś wersja totalnie na luzie i na co dzień. Jak Wam się podoba?
Do następnego Kasia 
PS. Zapraszam również na nowy film KLIK .Miłego oglądania.








Fot. Marcin Studziński

pants | hm, coat | choies, shoes |zara, bag | atmosphere, cap | atmosphere, shades | ray ban

48 komentarzy:

  1. Zarąbiste foty! Jaki ten nasz Lublin piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jaki to model Ray Banów? Czy poleciłabyś jakieś miejsce, gdzie najlepiej (i najbezpieczniej) je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja!!!Pozdrawiam z podkarpacia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no Kasia coraz bardziej mnie zaskakujesz. Od jakiegoś czasu wszystkie twoje stylizacje trafiają w mój gust a kiedyś tak nie było. ładnie Ci w takich włosach. Buty też świetne, z tego co śledzę na blogu masz je od dawna więc pewnie już są nie możliwe do zdobycia. Kasiu powiedz co myślisz o łączeniu srebrnej i złotej biżuterii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasami zdarza się tak połączyć. Jeżeli będziesz się czuła dobrze w takim połączeniu to czemu nie;)

      Usuń
  5. wąwóz między Czubami a LSM ;o tak blisko mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.zalando.pl/even-odd-sniegowce-czarny-ev411c00o-q00.html podobają Ci się te śniegowce? czy bardziej te http://www.makelifeeasier.pl/img/image/DSC_3810.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka!<3 zawsze masz cudne kurteczki i płaszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kochane czuubyyyyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylizacja, totalnie w moim stylu;D

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są świetne;) bardzo mi się podoba Twoja zmiana stylu na luźniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo
    lubie Waszego bloga i filmiki :) co do stylizacji to wydaje mi się że w
    pikowanej kurtce (z która jak mówiłaś masz złe wspomnienia) wyglądała
    byś szczuplej niż w takim obszernym płaszczu. Ale najważniejsze żebyś Ty
    się dobrze czuła:) do mnie te kubełki nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten płaszcz :) A jakąś podszewkę ciepłą ma?

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcze rewelacyjny ) Dawno kupiłaś tą torebkę ? chcę taką ;)

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co masz na ustach w tym poście/filmie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błyszczyk z bell. Jak wrócę do domu to spr numer;)

      Usuń
    2. Kasiu jaki nr masz tego błyszczyka z Bell?

      Usuń
  15. Bardzo nam się podoba! Przedostatnie zdjęcie jest mistrzowskie :).
    A może post/filmik o tym jak schudłaś? Ciekawa jestem Twoich sposobów, bo długo mówiłaś, że czego byś nie ćwiczyła i nie jadła to już więcej nie możesz schudnąć, a tu taki efekt WOW.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne moro :D nie takie normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz ;) Fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasku ile masz wzrostu? ;-))
    Pozdrawiam Karolina :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. fenomenalny look :) płaszcz jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny płaszczyk
    świetnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite zdjęcia :)
    A płaszcz bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Super płaszcz !

    Zapraszam do siebie : http://cocoglamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten płaszcz/kurtka *.*
    Bardzo ładnie w nim wyglądasz Kasiu!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasia znieniłaś mieszkanie? Na insta masz dużo zdjęć w innym mieszkaniu. To twoje? Zrobisz room tour jestem ciekawa wystroju wnętrz. Jeżeli masz takie wyczycie jak w modzie to klasa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)
    julaa-blog.blogspot.com
    werr-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna pogoda na zdjęcia! Uroczy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakim aparatem robione są zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)