Makijaż na jesień.

Hej!

Kalendarzowa jesień już za nami więc dzisiaj czas na makijaż inspirowany właśnie zmieniającą się pogodą. Intensywnie pomarańczowy cień z Make Up Studio połączyłam tradycyjnie z brązem, a żeby nie było aż tak nudno wewnętrzny kącik zaznaczyłam żółtym cieniem z Inglota.  Resztę makijażu utrzymałam w tonach brzoskwiniowych, zarówno na ustach jak i na policzkach.

Mam nadzieję, że moja jesienna propozycja przypadnie Wam go gustu;) 

Do następnego,

Justyna:*





Kosmetyki:
Podkład - Boujrois Healthy Mix 54
Puder prasowany Vipera 604
Cienie: Make Up Studio, paleta Storm i Oh So Special Sleek
Róż do policzków - paleta Lace Sleek ( do kupienia TUTAJ)
Rozmyta kredka - Avon Super Shock
Błyszczyk L'oreal Le Gloss Peach Fuzz
Tusz do rzęs - L'oreal Double Extension
Eyeliner - Be a Bombshell
Sztuczne rzęsy - Ardell Demi Wispies (do kupienia TUTAJ)

23 komentarze:

  1. Piękny makijaż!
    Masz cudowne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :) bardzo ładne kolorki Pozdrawiam :)
    fotodelicje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i baardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze cienie paletki Storm wygrzebane :D
    Śliczny makijaż , jak każdy z resztą ;)
    Zapraszam do siebie :)
    http://xemmakeupx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przy jakiej lampie robiłaś zdjęcia :)? Pozdrawiam! Piękny ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy jakiej lampie robiłaś zdjęcia? Super oświetlenie. Makijaż Bomba jak zawsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż. I zdjęcia jakie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż Justynko ! Make-up artist <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Kolory, wykonanie, cudo. Ja cały czas nie potrafię tak ładnie robić przejść między kolorami, u Ciebie wygląda to tak naturalnie i starannie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super makijaż! Zapraszamy na nasz debiut!:)
    https://www.facebook.com/pages/JA-MakeUpAndLook/266881320108522?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Zapraszamy na nasz Debiut:)
    https://www.facebook.com/pages/JA-MakeUpAndLook/266881320108522?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż oka :) ten żółty kącik wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie napisze nic nowego, piękna Ty,znakomity makijaż! Uwielbiam Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ty masz talent, tak równomiernie i z takim efektem rozprowadzić cienie, wow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)