Kraków cd.


 
Pakując się do Krakowa wiedziałam, że muszę wybrać ubrania wygodne jak i funkcjonalne. 
W planach mieliśmy intensywne zwiedzania więc szpilki nie wchodziły w grę. Zdecydowałam się na bazowe ubrania i za pomocą kilku dodatkowych elementów modyfikować swoje stroje dnia.
 Odkąd pamiętam zawszę miałam ochotę "przelecieć się" balonem jednak nigdy nie było chętnych.
Tym razem się udało i jestem mega zadowolona. Nogi miałam jak z waty, a ręce mi się tak trzęsły, że ledwo mogłam zdjęcia robić, ale widoki były warte stresu. 
Oczywiście lot to dużo powiedziane, raczej wzbicie się w niebo i poczucie na moment trochę pozytywnej adrenaliny :)


 








 
W deszczowy dzień zrealizowaliśmy nasz plan B. Na początku wybraliśmy się do Muzeum Historycznego Miasta Krakowa na wystawę  "Kraków czas okupacji 1939 - 1945" , następnie do Muzeum Sztuki Współczesnej.
 Oczywiście nie mogliśmy pominąć " The Human Body Exhibition" oraz Podziemia Rynku. Polecam Wam, każde z tych miejsc.
Cały wyjazd uważam za bardzo udany i już odliczam dni do kolejnego. 
Nie mogę się doczekać.
Zostawiam ze zdjęciami:).










fot. Marcin Studziński

jeans | FF, stradivarius, blouse | mango, t-shirt | stradivarius, shoes | converse,

34 komentarze:

  1. OBSERWUJE ;) Super blog i świetne posty

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <- Loteria relna

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kadry z Krakowa ;) bardzo fajnie wyglądałaś podczas zwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie które te kadry są nie przemyślane....widać że jesteś amatorką.....a co Twoich stylizacji to mam wrażenie że na siłę chcesz wyglądać modnie i dobrze...za bardzo kombinujesz.

      Usuń
    2. no widzisz.nie znasz gramatyki a używasz pisma. amatorka! ;)

      Usuń
  3. 'The human body exhibition' - bardzo bym chciała zobaczyć! piękne zdjęcia!
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Kraków! idealnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit do zwiedzania.

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lot balonem ♥

    Cóż to musiały być za emocje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem zdjęć! WOOW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jak mijam ten balon to mam ochotę do niego wsiąść ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia , na prawdę bardzo dobre !
    Kraków piękne miasto, byłam i zamierzam wrócić :):)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie :-)
    www.fashioninthetitle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę lotu balonem. Mam nadzieję że i ja kiedyś się na niego zdecyduję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie muzeum to i ja bym odwiedziła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia przepiękne ! Też marzę o wzbiciu się w powietrze takim balonem, mimo że mam trochę lęk wysokości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze nigdy nie byłam w Krakowie a to takie śliczne widoki:)
    Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia i Ty piękna jak zawsze :) Jestem zakochana w tym mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow..muzeum robi wrażenie. Nawet zdjęcia potrafią oddać klimat. są przepiekne..tam jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne zdj, nigdy nie bylam w kRk, ale po zdj widze ze jest tam pieknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W wakacje byłam w Muzeum :) Bardzo mi się podobało, świetnie ukazane lata okupacji i niesamowite za imitowane wnętrza dawnego mieszkania albo salonu fryzjerskiego :) Z chęcią wybrałabym się " The Human Body Exhibition", ale niestety nie mam na razie czasu :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia! Świetny outfit na zwiedzanie, bardzo w moim stylu;) Mam pytanie. Jak dawno kupiłaś te spodnie z f&f?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasia! Świetny outfit, bardzo w moim stylu:) Mam pytanie. Kiedy kupiłaś te spodnie z F&F? Jestem ciekawa czy są jeszcze dostępne... ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam w tamtym tyg. Są z nowej kolekcji. Z tego co pamiętam są tylko dwa fasony mój i taki z dziurami. Myślę, że są jeszcze dostępne. Kosztowały 69 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)