28/05/12


Osoby, które uważnie śledzą moje blogowe poczynania wiedzą, że od jakiegoś dłuższego czasu staram się stworzyć " idealną" szafę. 
 Przestały mnie już cieszyć niezliczone ilości bluzek, kilkanaście par spodni i "miliony" sukienek bo i tak jak stawałam przed szafą nie miałam się w co ubrać. Zapewne sytuacja bardzo dobrze Wam znana. 
  Teraz staram się aby jakość górowała nad ilością ubrań. Co więcej chcę, aby każdy element pasował całkowicie do mojego stylu, a nie znalazł się przez przypadek bo akurat była kusząca wyprzedaż.
Zanim kupie kolejną rzecz najpierw zastawiam się czy będzie pasowała do ubrań, które już mam i ile stylizacji będę mogła z nią stworzyć. Jeżeli mniej niż trzy sety, ubranie zostawiam w sklepie i idę na dalsze poszukiwania.  
Dziś przygotowałam dla Was kilka propozycji z moimi ulubionym spodniami z lampasami oraz marynarką o smokingowym kroju. Dwie rzeczy, które noszę bardzo często i mogę je zestawić na kilka sposobów. Jak nie wiem w co mam się ubrać, nakładam jedną z nich. Zawsze ratują mi życie. 

Wprawdzie zajęło mi sporo czasu  aby zrozumieć, że w blogowaniu nie chodzi o to aby mieć co post nową rzecz, zaskakiwać odbiorców i  przy okazji mieć puste konto w banku. Ważne jest, aby pokazać, że wystarczy mieć kilka swoich ulubionych ubrań i z nich tworzyć stylizacje, w których będziemy się czuć świetnie.

K.
 





Fot. Marcin Studziński

pants | stradivarius, blouse| hm, jacket | atmosphere, bag| mango, heels | elilu, shades | ray ban

44 komentarze:

  1. Kasiu jesteś PRZEPIĘKNA :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mądra Kasia ! :) Moja szafa pęka i chyba zacznę robić tak jak Ty, ponieważ w tym co napisałaś jest dużo prawdy :) Pozdrawiam, imienniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wazne, ze zrozumialas...:) a ta koszula jest mega, po raz kolejny sie nia zachwycam, mozna ja gdzies jeszcze dostac? pozdrawiam cieplo Was obie:) Farnul

    OdpowiedzUsuń
  4. czysta perfekcja jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i za to lubię Waszego bloga dziewczyny, a dokładnie za to że nie jest oderwany od rzeczywistości jak wszystkie najpopularniejsze polskie blogi modowe, które są po pierwsze przytłaczającą reklamą wszelkich sklepów on - line, a w związku z tym propozycje ciągle to nowych ciuchów nie są do przejścia i zrealizowania nawet dla całkiem nieźle zarabiających osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, podpisują się pod notką nogami i rękami. Wyznaję podobną zasadę! Wyglądasz jak zwykle świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zafarbowalas wlosy??

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądrze napisane, choć nie tak łatwe do osiągnięcia:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wieje nudą...coraz gorzej

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też staram się tak robić ;) trochę też z tego powodu że nie mogę sobie pozwolić na zakupy na "ilość" i co chwilę kupować nowe rzeczy. Jak już kupuje to z głową i dłuuugo myślę czy będzie mi to pasowało do mojej obecnej szafy.
    Pozdrawiam Lena

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie :) szkoda tylko, że co raz rzadziej dodajecie filmiki na YouTube. Uwielbiam was razem oglądać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będziemy miały więcej czasy to dodamy również film.. niestety ciągle pracujemy i to nawet po 12 godz...;/

      Usuń
  12. świetny zestaw uwielbiam ten odcień niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te schody w tle wyglądają świetnie! Muszę się wybrać w te okolice Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, gdzie to dokładnie jest? też bym chetnie się tam wybrała

      Usuń
    2. ulica Paganiniego, pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Oczywiscie, to o czym piszesz w poście jest prawdą, ale ostatnimi czasy w każdej stylizacji pojawia się ta sama torebka.. zaczyna wiac nudą :(

    OdpowiedzUsuń
  15. gdybyś była uważna to byś zauważyła, że w przed ostatnim poście ze stylizacją pojawiła się zółta torebka. Fakt biała z mango pojawia się bardzo często, ale właśnie o to chodzi żeby mieć 1 fajną,porządną, która pasuje do wszystkiego, a nie 10 byle jakich.

    OdpowiedzUsuń
  16. złota zasada! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądrze piszesz, ja także niedawno doszłam do takiego wniosku. Lepiej mało, a w 100% zadowalających niż wiele, a takich co ciągle im czegoś brakuje. Wyrzuciłam już wszystkie ciuchy, które wyglądają niby dobrze ale jakoś odkąd je mam to nie nałożyłam ;p bo a to nie ma bluzki, a to mam zły dzień i wydaje mi się, że źle w tym wyglądam, albo bo ramiączka widać, bo za krótka, za długa. Mam teraz kilka rzeczy, które nakładam i za każdym razem czuje się bosko i do tego trzeba dążyć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w Twojej marynarce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się z tobą w 100% ostatnio dopadła mnie identyczna frustracja, kiedy weszłam do swojej szafy, a tam wisi mnóstwo "szmat" które tak jak piszesz znalazły się przypadkiem, bo była fajna promocja... lecz ani razu nie założona i tylko parę na prawdę fajnych ciuszków w sumie, które ciągle noszę :) więc wzięłam się za czyszczenie szafy :) ufff od razu lżej :)

    super stylizacje, bardzo stylowe, eleganckie i praktyczne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ;) świetne spodnie!
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak sie nazywa ten model Ray Ban'ow? Swietnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  22. Może zrobisz zdjęcia jak np. układasz rzeczy w swojej szafie, jaką masz tam organizacje? na pewno dla nie jednej osoby byłoby to motywujące to zrobienia porządków i odświeżenia szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu jesteś mega pozytywną osobą, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zbankrutuję przez Ciebie! kupiłam te same ray bany :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta biała torebka jest super ! ^.^
    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hej uwielbiam Was oglądać , czekam codziennie ,aż coś wrzucicie.Jesteście extrrrra.
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu rewelacja! Ja tez ostatnio stawiam na jakosc, a nie ilosc, al ciezko oprzec sie niektorym rzeczom na wyprzedazy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba najbardziej podoba mi się połączenie tych spodni z lampasami z marnarką z H&M, super! i rzeczywiście tak jak mówisz jakość, a nie ilość - sama się często na tym łapię :)
    http://shushu.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. a widzisz, dobrze uczyć się od bardziej doświadczonych koleżanek :) Ja dopiero przygodę z blogiem zaczynam , więc takie rady na pewno się przydadzą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nooo, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie tu u Was! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że zrozumiałaś, że nie trzeba mieć tysiąca ubrań, żeby fajnie wyglądać :) Na wielu blogach niektóre blogerki piszą: "Przepraszam was, że kolejny raz mam na sobie te same spodnie itp.". Jak można przepraszać, że założyło się coś drugi czy trzeci raz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Skąd masz lakier? Kolor Twoich paznokci jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)