28/05/12


Osoby, które uważnie śledzą moje blogowe poczynania wiedzą, że od jakiegoś dłuższego czasu staram się stworzyć " idealną" szafę. 
 Przestały mnie już cieszyć niezliczone ilości bluzek, kilkanaście par spodni i "miliony" sukienek bo i tak jak stawałam przed szafą nie miałam się w co ubrać. Zapewne sytuacja bardzo dobrze Wam znana. 
  Teraz staram się aby jakość górowała nad ilością ubrań. Co więcej chcę, aby każdy element pasował całkowicie do mojego stylu, a nie znalazł się przez przypadek bo akurat była kusząca wyprzedaż.
Zanim kupie kolejną rzecz najpierw zastawiam się czy będzie pasowała do ubrań, które już mam i ile stylizacji będę mogła z nią stworzyć. Jeżeli mniej niż trzy sety, ubranie zostawiam w sklepie i idę na dalsze poszukiwania.  
Dziś przygotowałam dla Was kilka propozycji z moimi ulubionym spodniami z lampasami oraz marynarką o smokingowym kroju. Dwie rzeczy, które noszę bardzo często i mogę je zestawić na kilka sposobów. Jak nie wiem w co mam się ubrać, nakładam jedną z nich. Zawsze ratują mi życie. 

Wprawdzie zajęło mi sporo czasu  aby zrozumieć, że w blogowaniu nie chodzi o to aby mieć co post nową rzecz, zaskakiwać odbiorców i  przy okazji mieć puste konto w banku. Ważne jest, aby pokazać, że wystarczy mieć kilka swoich ulubionych ubrań i z nich tworzyć stylizacje, w których będziemy się czuć świetnie.

K.
 





Fot. Marcin Studziński

pants | stradivarius, blouse| hm, jacket | atmosphere, bag| mango, heels | elilu, shades | ray ban

44 komentarze:

  1. Kasiu jesteś PRZEPIĘKNA :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mądra Kasia ! :) Moja szafa pęka i chyba zacznę robić tak jak Ty, ponieważ w tym co napisałaś jest dużo prawdy :) Pozdrawiam, imienniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wazne, ze zrozumialas...:) a ta koszula jest mega, po raz kolejny sie nia zachwycam, mozna ja gdzies jeszcze dostac? pozdrawiam cieplo Was obie:) Farnul

    OdpowiedzUsuń
  4. czysta perfekcja jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i za to lubię Waszego bloga dziewczyny, a dokładnie za to że nie jest oderwany od rzeczywistości jak wszystkie najpopularniejsze polskie blogi modowe, które są po pierwsze przytłaczającą reklamą wszelkich sklepów on - line, a w związku z tym propozycje ciągle to nowych ciuchów nie są do przejścia i zrealizowania nawet dla całkiem nieźle zarabiających osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, podpisują się pod notką nogami i rękami. Wyznaję podobną zasadę! Wyglądasz jak zwykle świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zafarbowalas wlosy??

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądrze napisane, choć nie tak łatwe do osiągnięcia:)

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wieje nudą...coraz gorzej

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też staram się tak robić ;) trochę też z tego powodu że nie mogę sobie pozwolić na zakupy na "ilość" i co chwilę kupować nowe rzeczy. Jak już kupuje to z głową i dłuuugo myślę czy będzie mi to pasowało do mojej obecnej szafy.
    Pozdrawiam Lena

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie :) szkoda tylko, że co raz rzadziej dodajecie filmiki na YouTube. Uwielbiam was razem oglądać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będziemy miały więcej czasy to dodamy również film.. niestety ciągle pracujemy i to nawet po 12 godz...;/

      Usuń
  12. świetny zestaw uwielbiam ten odcień niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te schody w tle wyglądają świetnie! Muszę się wybrać w te okolice Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, gdzie to dokładnie jest? też bym chetnie się tam wybrała

      Usuń
    2. ulica Paganiniego, pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Oczywiscie, to o czym piszesz w poście jest prawdą, ale ostatnimi czasy w każdej stylizacji pojawia się ta sama torebka.. zaczyna wiac nudą :(

    OdpowiedzUsuń
  15. gdybyś była uważna to byś zauważyła, że w przed ostatnim poście ze stylizacją pojawiła się zółta torebka. Fakt biała z mango pojawia się bardzo często, ale właśnie o to chodzi żeby mieć 1 fajną,porządną, która pasuje do wszystkiego, a nie 10 byle jakich.

    OdpowiedzUsuń
  16. złota zasada! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądrze piszesz, ja także niedawno doszłam do takiego wniosku. Lepiej mało, a w 100% zadowalających niż wiele, a takich co ciągle im czegoś brakuje. Wyrzuciłam już wszystkie ciuchy, które wyglądają niby dobrze ale jakoś odkąd je mam to nie nałożyłam ;p bo a to nie ma bluzki, a to mam zły dzień i wydaje mi się, że źle w tym wyglądam, albo bo ramiączka widać, bo za krótka, za długa. Mam teraz kilka rzeczy, które nakładam i za każdym razem czuje się bosko i do tego trzeba dążyć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w Twojej marynarce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się z tobą w 100% ostatnio dopadła mnie identyczna frustracja, kiedy weszłam do swojej szafy, a tam wisi mnóstwo "szmat" które tak jak piszesz znalazły się przypadkiem, bo była fajna promocja... lecz ani razu nie założona i tylko parę na prawdę fajnych ciuszków w sumie, które ciągle noszę :) więc wzięłam się za czyszczenie szafy :) ufff od razu lżej :)

    super stylizacje, bardzo stylowe, eleganckie i praktyczne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ;) świetne spodnie!
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak sie nazywa ten model Ray Ban'ow? Swietnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  22. Może zrobisz zdjęcia jak np. układasz rzeczy w swojej szafie, jaką masz tam organizacje? na pewno dla nie jednej osoby byłoby to motywujące to zrobienia porządków i odświeżenia szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu jesteś mega pozytywną osobą, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zbankrutuję przez Ciebie! kupiłam te same ray bany :):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta biała torebka jest super ! ^.^
    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hej uwielbiam Was oglądać , czekam codziennie ,aż coś wrzucicie.Jesteście extrrrra.
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu rewelacja! Ja tez ostatnio stawiam na jakosc, a nie ilosc, al ciezko oprzec sie niektorym rzeczom na wyprzedazy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba najbardziej podoba mi się połączenie tych spodni z lampasami z marnarką z H&M, super! i rzeczywiście tak jak mówisz jakość, a nie ilość - sama się często na tym łapię :)
    http://shushu.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. a widzisz, dobrze uczyć się od bardziej doświadczonych koleżanek :) Ja dopiero przygodę z blogiem zaczynam , więc takie rady na pewno się przydadzą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nooo, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie tu u Was! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że zrozumiałaś, że nie trzeba mieć tysiąca ubrań, żeby fajnie wyglądać :) Na wielu blogach niektóre blogerki piszą: "Przepraszam was, że kolejny raz mam na sobie te same spodnie itp.". Jak można przepraszać, że założyło się coś drugi czy trzeci raz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Skąd masz lakier? Kolor Twoich paznokci jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)