Summer Wedding Outfits



Tak jak prosiliście ....Są..:) Moje propozycje sukienek na wesele.  Ciekawa jestem która jest najlepsza Waszym zdaniem???:) Kasia













Ps. Wiem, że wyprzedaż dobiegła końca ale gdyby ktoś był zainteresowany kupnem niebieskiej sukienki atmosphere piszcie na maila justyna-kasia@wp.pl Cena 59 zł rozmiar 36/38, miałam ją 2 razy na sobie stan idealny..:)




Fot. Marcin Studziński

Outfit 1

dress sukienka | atmosphere belt pasel | sh heels szpilki| zara clutch kopertówka | sh


Outfit 2

dress sukienka| sheinside clutch kopertówka atmosphere heels szpilki | stradivarius

Outfit 3


dress sukienka| H&M heels szpilki | Marks&Spencer clutch kopertówka | sh


Outfit 4

dress sukienka|LIpsy heels szpilki | stradivarius
wybaczcie ale zapomniałam dodać kopertówkę..;/;/

54 komentarze:

  1. biało czarna. Mam pytanie skad jest ten pierścionek ,który masz na sobie w stylizacji z długa suknia?

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie !

    zapraszam : ilikemyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie ostatni zestaw - sukienka jest bardzo szykowna i idealna na taneczna imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maxi jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chyba wybrała biało-czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten pierwszy zestaw - połączenie niebieskiego i pomarańczu na sandałkach jest boskie! A co do tych sandałków z ZARY - byłam w nich na weselu dwa tygodnie temu - wyglądają pięknie owszem, ale są bardzo niewygodne. Po 2 godzinach marzyłam tylko o tym żeby się ich pozbyć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu wszystkie kreacje sa SUPER !
    Lecz najpiękniejsza jest 2 wersja. W ten pięknej pudrowej długiej sukience wyglądasz cudnie ! Świetnie do ciebie pasuje. Można by powiedziec prosto c czerwonego dywanu ;D
    Pozdrawiam Wam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie pierwsza i czwarta najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maxi jest piękna, ale uważaj żebyś nie przyćmiła panny młodej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie nie mam zamiaru..:) dlatego na sobotnie wesele mam jeszcze 1 kreację niespodziankę ...:) niebawem pojawi się także na blogu i YT..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie długa to może byc konkurencja dla panny młodej:) kolorowa z HM (pieknie w niej wygladasz) bardziej na impreze klubową wg mnie, niebieska też super,ale taka grzeczna. W bialo-czarnej i seksi i młodo i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekna jest ta pudrowa, długa sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie wersje super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaaaaaał jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich świetnych stylizacji ! Teraz przypadkowo napotkałam się na Twojego bloga i przyznaję, że super go prowadzisz!
    Poza tym jestes sliczna, podobają mi się Twoje włosy..
    Najbardziej podoba mi się sukienka z czarnym gorsetem.
    Ekstra!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    www.takeabreakk.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ps. obserwuję na BLOGLOVIN i liczę na to samo :)

    www.takeabreakk.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ohhh great post! beautiful outfits... but the one with the maxi dress is PERFECT!! love it!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie maxi. klasa sama w sobie, reszta zbyt codzienna.
    bierz maxi, wyglądasz jak księżniczka! :D

    Pozdrawiam,
    Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszej wygladasz bosko :) natomiast maxi Cie pogruba..

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta maxi wygląda jak sukienka ślubna - widziałam nie jedną taką pannę młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobisz kiedyś filmik jak się szukujesz, podkłady i te inne sprawy i jak robisz loki lokówką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale jest już kilka takich filmików na naszym kanale YT..:) a jeżeli chodzi o włosy o pewnie czemu nie..:)

      Usuń
  21. niebieska najlepsza !:] pięknie ci w niej !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie wersje piękne, ale długa suknia i czarno-biała są nie do pobicia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda ma swój styl, także zależy... Zależy też od miejsca ślubu itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.... czasami ślub jest bardzo elegancki szykowny i wręcz na zaproszeniu wymaga się długich sukienek, czasami jest to po prostu ślub wśród najbliższych wtedy możemy pozwolić sobie na skromną jednak nadal elegancką sukienkę..:)

      Usuń
  24. środkowa maxi naj ale nie wiem czy na ślub pasuje - można pomylić z Panna Młoda heheh- tak wiec wybrałabym floral :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja i moja koleżanka uznałyśmy, że floral jest najpiękniejsza. Ale teraz uważam,że czarno biała też byłaby ekstra, a moze nawet lepsza. Kojarzy mi się z poprzednimi latami, ale nie potrafię jej umiejscowić w epoce. Jest świetna i zapewne super by się w tańcu ruszały te wszystkie frędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dopiero po napisaniu komentarza obejrzałam filmik i utwierdziłam się w przekonaniu, że czarno-biała sukienka jest ekstra i byłaby dla mnie najlpeszym wyborem. Do tego włoski zwązane i mamy szyk i seks :) Strasznie mi sie podoba to, że pod frędzlami jest siateczka. Wygląda to razem naprawdę dobrze. Fajnie muzyka się dopasowała (albo to nie przypadek) do tego jak kręcisz tymi frędzlami :) A maksi jest taka nieco nudna, przewidywalna i pasuje raczej dla starszych kobitek, a nie takiego kociaka jak Ty Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne! Wszystkie sukienki mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie sa rewelacyjne.. ale ta dluga mmmm :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. moja mama ma tą maxi pudrowo-różową i też była w niej na weselu. Zrobiła furorę.I Ty też wyglądasz najlepiej właśnie w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  30. these are all such gorge soutfits - i especially love the maxi

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu, co robisz, że masz takie piękne nogi i szczupłą figurę?! uwielbiam Was dziewczyny, buziaki :* Gośka

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga i trzecia najbardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podoba mi się ostatnia czarno biała, chociaż jest mało elegancka uważam. Odpada z pewnością sukienka w kwiaty. Natomiast pudrowa byłaby dobra jeśli pełniłabyś na tym weselu role starszej. Taka jest moja opinia.

    Polecam spodenki w burgundowym kolorze na mojej aukcji. http://allegro.pl/spodenki-skora-i2579794786.html

    OdpowiedzUsuń
  34. amazing !!!!!!!! abrdzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  35. love the maxi dress :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. mi najbardziej podoba się niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie najlepiej wygląda wg mnie sukienka floral :)

    OdpowiedzUsuń
  38. CZARNO BIAŁA! zdecydowanie najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  39. maxi najlepsza :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna czarno biała , kiedyś upatrzyłam taką na allegro ale była za droga! ale jeszcze sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia, Ty i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piekne stylizacje i sukienki!! ogladam ciagle i nie moge oczu nacieszyc. sama szukam inspiracji bo bede swiadkowac w sierpniu. wlasnie kupilam podobna suknie nr 2 z h&m bo obecnie jest w kolekcji. nie jest tak ladna jak Twoja, bo wezsza i w tancu pewnie sie tak pieknie nie zaprezentuje, jednak i tak mi sie podoba. teraz bede polowac na buty nude/zlote ;)
    bardzo lubie Twoj blog i utube filmiki, sledze i andrabiam zaleglosci :)
    sama jestem blondynka z dlugimi wlosami,wiec duzo stylizacji i mi pasuje.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mam jeszzce pytanie-czy niebieska sukienka zostala sprzedana...? bo bym byla chetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)