Sleek Sunset Make Up

Od dawna zastanawiałam się w jaki sposób wykorzystać paletę cieni Sunset, nie przepadam jakoś szczególnie za słonecznymi kolorami. Jednak w zestawieniu z intensywnym niebieskim te ciepłe kolory wyglądają całkiem ciekawie.

Paletkę Sunset, jak i inne znane i lubiane palety Sleeka, możecie kupić TUTAJ



- cała paleta zawiera cienie mocno błyszczące, perłowe - nie znajdziemy tu matów
- cienie niesamowicie łatwo się rozcierają i łączą razem
- trwałość bez zarzutu - nie wiem jednak czy to zasługa bazy czy samych cieni
- aplikacja jest dosyć kłopotliwa - trzeba znaleźć swój własny sposób - ja cienie bazowe nakładam po prostu palcem, dla uzyskania intensywnego koloru, dopiero pod sam koniec delikatnie blenduje razem
- konsystencja jest bardzo ciekawa a wręcz dziwna - cienie są oleiste i kremowe, przez co nie osypują się, ale tak jak pisałam wcześniej ich aplikacja może być dla niektórych problemem
- moja ocena końcowa jest jak najbardziej pozytywna - za niecałe 30zł mamy aż 12 cieni, a możliwości łączenia ich razem w makijażu są ogromne





Makijaż jaki wykonałam paletką Sunset prezentuję się tak:





Zdaje sobie sprawę, że makijaż oczu jest i tak dosyć intensywny ale musiałam dodać jeszcze trochę koloru. Takie skrzywienie zawodowe:)

Pomadka pochodzi również z Kosmetykomanii i jest genialna. Daje wykończenie mega matowe, czego jednak nie widać na zdjęciach - na ustach miałam jeszcze błyszczyk. Kolory są intensywne, a trwałość zniewalająca. Do uzyskania tak intensywnego różu wystarczy jedno pociągnięcie ust pomadką. Kolor to mocna fuksja - 781 Amped

Pomadkę Sleek True Color możecie kupić TUTAJ



Fot. By me

9 komentarzy:

  1. Makijaż oczu - PRZEPIĘKNY! Pomadka również - ale osobno. Dużo lepiej byłoby gdybyś miała usta maźnięte tylko błyszczykiem w naturalnym odcieniu ale oczy wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonane profesjonalnie, ale kolory do siebie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intensywny ale mi się strasznie podoba

    zapraszam do mnie www.deserlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjeciach szminka troche pod fiolet podchodzi :)
    piekny make up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż oczu - cudny!

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. usta masz nieziemskie:)
    a makijaż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskoooo , zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)