New bag

Hej Wszystkim:)!! Moją kolejną słabością poza butami i sukienkami są torebki. Zebrałam już sporą kolekcje ale ciągle nie mam dojść. W ostatnim czasie pojawiła się nowa ze sklepu Horus Galanteria Skórzana .  Duża, poręczna, a do tego idealna na co odzień. Zdecydowanie będzie pasować do moich wiosenno- letnich stylizacji. Co o niej myślicie??? Yes-No???? Zostawiam ze zdjęciami. Kissss

Ps. Mam dla Was bardzo dobra wiadomość. Na hasło LGS10 macie 10 % zniżki na torebki w sklepie Horus Galanteria Skórzana Udanych zakupów.:)



Fot. Marcin Studziński

marynarka / jacket atosmphere
spodnie / pants no name
bluzka / blouse cubus
buty / heels dezze 
naszyjnik / necklace River Islnad
torebka  / bag Horus Galanteria Skórzana
okulary / sunglasses Hm

20 komentarzy:

  1. slicznosci te zakiecik. ja dzis szukalam ladnego i oczywiscie nic nie moglam znalezc.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te spodnie :) marynareczka cudo, a naszyjnika zazdroszczę :)

    co do torebki - bombowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale buty! Wspaniale wyglądasz, jak zawsze. :)
    Marynarka, torebka, wszystko z osobna i razem, kwintesencja kobiecości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie!
    Bardzo podoba mi się połączenie marynarki ze zwyklym szarym t-shirtem!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz fenomenalnie! torebka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, ciekawie :) Buty i torebka fantastyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba:)pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się marynarka, torebka jest bardziej praktyczna niż elegancka, ale na pewno ciekawie ją skomponujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba uzaleznilam sie od zagladania tutaj;)
    Dziewczyny.. jestescie niesamowite;)
    uwielbiam za styl, wyczucie;) za te wszystkie stylizacje, ktore az prosza sie zeby zmienic cos w swojej szafie;)
    ps. Wygladasz (jak zwykle) pieeeeknie.. torebka? jestem na TAK :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny zestaw, każda rzecz w nim mi się podoba. Wyglądasz pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo fajna i na czasie, ale ja tak z innej beczki: super fryzura! czy mogłaby pani przedstawic instrukcję w jaki sposób tak upiąć włosy? dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love the necklace and the pants! you look amazing :)


    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wchodzę na waszego bloga od niedawna ale bardzo mi się podoba wasz styl obu :)
    ale mam pytanie to są stylizacje codzinne prawda, czy ty w takich butach chodzisz na uczelnię ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to samo z torebkami! I butami. Nowej torebki i pary obuwia nigdy zbyt wiele:P P.S masz świetny kolor włosów!

    Jeśli któraś z Was potrzebuje odświeżenia szafy, zapraszam do konkursu na moim blogu, do wygrania około 200zł do wykorzystania w sklepie ROMWE: więcej info: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Też ciągłe kupuję nowe torebki, mała mania ;) a ta ze zdjęcia - YES!

    OdpowiedzUsuń
  16. your styling is gorgeous. The heels are to die for...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)