Brązowo- zielone smokey eyes

Było już mnóstwo pstrokatych i kolorowych makijaży na blogu. Dzisiaj zrobiłam dla Was coś bardziej imprezowego - ciemne smokey eyes.

Użyłam kilku odcieni brązu, a przede wszystkim przepięknego pyłku - brązowo złotego o morskim połysku. Makijaże smokey, dające wrażenia przydymionego oka najlepiej jest nakładać warstwami - powoli i delikatnie budować kolor, a nie po prostu rzucić cień na powiekę. Stopniowanie koloru i dokładne rozcieranie da nam właśnie efekt rozdymionego makijażu.

Bazą był dla mnie dzisiaj kolor Truffle z primer palett Sleeka (brązowo złoty). Następnie wklepałam w powiekę brązowy cień Neutrogeny o złotym połysku, wszystko dokładnie roztarłam puchatym pędzlem. Kąciki zewnętrzne oka i załamanie przyciemniłam czekoladowym brązem z KOBO, roztarłam pędzlem do rozcierania. Następnie czarnym cieniem zaznaczyłam tylko zewnętrzny kącik i dolną powiekę. Na to wszystko płaskim pędzlem wklepałam pyłek. Linia wodna zarówno górna i dolna na czarno plus mocno wytuszowane rzęsy plus sztuczne rzęsy.  Delikatne rozświetlenie oka da nam matowy biały cień - pod łuk brwiowy i wewnętrznym kąciku. Trochę rozświetlacza (geniusz ze Sleeka) na kości policzkowe i pomadka nude. Jeśli chodzi o podkład - dużo osób mnie o to pyta - używam na zmiane Revlon Colorstay lub MAC Studio Fix.

Jak się Wam podoba?












Użyte kosmetyki:











fot. Kasia

24 komentarze:

  1. Dobrze, dobrze, ja sie pytam kto ci robi foty?? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny ten makijaż, ja niestety nie mam talentów do takiego modelowania oka za pomocą cienia ale te kolory pięknie wydobywają głębie koloru tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko,bosko,bosko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam twoje makijaże jestem ich fanką

    Zapraszam na moje konkursy

    WAKACJE wygraj wyjazd za 3000zł
    Wygraj 5000zł KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mocno pomalowane oczy, pięknie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny make up, wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ten zestaw sleek contour kit to nr 1 (light) czy 2 (medium)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw ze sleeka to numer 1 - light;)

    dzieki dziewczyny za takie miłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okropne skórki przy paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę zwróciła szminka, a dokładnie jej kolor. Idelany nude :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyłek dostałam w prezencie od przyjaciółki - nie znam bliżej jego pochodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Since you need a PC clock gadget anyway, why not find one containing other options too.
    Based on affordable survival training , an apple every day can keep acne away.
    As a consequence so what you desire to take care of is definitely scrub personal get usually comprising home made
    facial foundation scrubs. A memory while using intensity of 10
    on our scale of discomfort emerged: One day in high school, she entered the locker room after having
    a fun gym class - she saw her face within the mirror.


    Here is my webpage; http://diurzahav.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/Leia6152zdjsvwbbbfyw/background-practical-systems-Acne

    OdpowiedzUsuń
  14. You can choose to display or shut off seconds, set a security alarm and even select an alarm sound from Windows.
    Exceptin cases that create widespread skin pustules, cysts, or scarring, acne isgenerally harmless and tuned in to treatment.
    These conditions cause symptoms for example runny nose, nasal irritation, sneezing, stuffy nose, and nasal discomfort.
    Secret 5 : Gets eliminate Candida - If you experience stubborn adult
    acne it can be conceivable you might have Candida
    overgrowth that leads in your acne.

    Here is my blog; acne id

    OdpowiedzUsuń
  15. The proposal suggests to investigate pumping up water into existing hydro dams, to create extra hydro-electricity
    storage capacity for long-term seasonal supply, and to replace the proposed biomass
    backup. They say that our civilization needs more nuclear power and better natural gas technology.

    The gas now passes through various processes of cooling and catalytic
    treatments, producing an end product of biogas.
    Fuel cells are more efficient than standard combustion engines, operate quietly,
    have few moving parts, are easily scalable, run on nothing but hydrogen and oxygen,
    and produce no harmful emissions.

    my web page biomass energy resource center

    OdpowiedzUsuń
  16. "I went outside this morning inside the daylight without makeup and my face still red plus some scabbing into it to walk 2 blocks on the mailbox. Medicinal antibiotics, when taken for acne work by destroying the bacteria that produces this skin disorder. If you are trying everything classified by this article for at least 6 months, and you don't see a noticable difference, another best step would be to see a dermatologist. Microtia can demonstrate an inherited pattern among several family members but the specific genes creating the problem may not be identified by science.

    Also visit my site: acne and diet

    OdpowiedzUsuń
  17. is attempting to throw the Christian i - Phone
    users demographic a bone. Dark Blue - lovable, very
    happy, romantic, passionate. The historical origins
    of the friendship rings stretches back to the Ancient world.


    Here is my web blog :: webpage ()

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynka bardzo mi się podoba ten makijaż !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)