Stylizacja „Jestem EKO” KONKURS

Hej Kochani! Biorę udział w konkursie organizowanym na portalu szafa.pl. Zadaniem jest stworzenie trzech stylizacji "Jestem Eko", Męski szyk” – uwodzicielsko w męskim stylu oraz "Zaprojektuj kreację zgodnie ze stylem Ultrabooka S3
Dzisiaj przedstawiam Wam moją pierwszą stylizację  "Jestem Eko"  ale w imprezowym wydaniu.:) Eko ubrania nie muszą być nudne i workowate, wręcz przeciwnie mogą być kobiece i seksowne. Moją Eko mini dress uszyłam  z materiału jutowego , który jest produkowany z łodygi  rośliny juty.  
(Juta jest stosowana do wyrobu worków, dywanów, obić tapicerskich, sznurków, do produkcji linoleum, papieru oraz jako materiał elektroizolacyjny.  Pochodzi  z Indii, uprawiać ją można w ciepłym i wilgotnym klimacie. Jest w 100 % ekologiczna.)

Wracając do stylizacji sukienkę podrasowałam szerokim paskiem, który podkreśla moje kształty.
Myślę, że każda z nas marzy o torebce Chanel, ale nie ukrywajmy ich ceny są zabójcze. Korzystając z okazji, że w tym zadaniu możemy wykazać się kreatywnością stworzyłam swoją własną „Chanellkę” z papieru. Myśle, że Coco byłaby ze mnie dumna;) ha!
Całości dopełniają moje drewniane buty, a także bransoletki o tym samym kolorze.

Make up wykonany oczywiście przez Justynę - delikatny, świetlisty. Eko


Jak Wam się podoba ???? :)






 

15 komentarzy:

  1. jesteś cudowna! WE WSZYSTKIM *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem :)) wszytsko zrobiłaś sama ?! świetna stylizacja :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wielkim wrażeniem! Całość bardzo pomysłowa. Sukienka jest zaskakująco urocza! A 'torebka' wprowadza do stylizacji odrobinę żartu:) Gratuluję i trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam zdjęcia u Wojtka na blogu, super!:) Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie u mnie początki, ale mam nadzieje że się spodoba:) www.fashionmee3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem Strasznie mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetne zdjęcia i makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, świetne zdjęcia, cudowna Ty!
    jestem pod wrażeniem, to jest chyba Twoja najlepsza stylizacja :)
    ślicznie wyglądasz jak jesteś taka naturalna :)

    pozdrawiam :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrażeniem ! wyglądasz nieziemsko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda naprawdę super! ;)
    Powinnaś wygrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest rewelacyjna! Ba! Cała stylizacja jest rewelacyjna!

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wygladasz!Genialny pomysl i wykonanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, jestem pod wrażeniem. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. jeej te zdjęcia dają taki przyjemny klimat i wgl ten zestaw ;d świetnie :))
    obserwuje - rewanżyk ?

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelka, ale jesteś pomysłowa ;) przyłożyłaś się do tego zadania, fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)