Army Coat

Hej! Pisałam już kiedyś, że jestem wielką fanką militarnego stylu, który jak bumerang powraca każdego sezonu. Byłam więc prze szczęśliwa, gdy znalazłam ten płaszcz w second handzie, za 23zł. Nie dość, że TOPSHOP to jeszcze w świetnej kondycji! Co do torby to wierzcie lub nie, ale ma więcej lat niż ja, moja mama śmigała w niej za młodu, jest skórzana i świetnie się trzyma - polecam częste wycieczki do piwnicy albo na strych:)





płaszcz/coat - second hand
spodnie/pants- next
torebka/bag- vintage mojej mamy/ my mum's
komin/scarf- H&M
buty/boots - allegro
naszyjnik- second hand

6 komentarzy:

  1. AAAAAA totalnie sie zakochalam w twojej stylizacji! Dlaczego zawsze mi to robisz, ze zakladasz rzeczy ktore snia mi sie po nocach?!:) Kocham militarny styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk boski! ;)
    Torebka wygląda na zupełnie nową.

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyk - cudna perełeczka z sh zazdroszczę :)
    a torebka na tyle lat to na prawdę się trzyma :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk jest świetny-zazdroszczę takiego łupu!
    I super torebka.
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)