Schaffaschoes Konkurs

Witajcie Kochani, biorę udział w konkursie organizowanym przez Schaffashoes. Zadaniem było stworzenie jesiennej stylizacji. Dostałam się już do II etapu i w tym momencie potrzebuje Waszej pomocy. Jeżeli  mój set przypadł Wam do gustu i chcielibyście mnie wesprzeć byłabym niezmiernie wdzięczna, gdybyście oddali na mnie głos.

Aby móc oddać głos na stylizację należy:
1. Polubić Made 4 Hand KLIK 
2. Polubić Schaffashoes KLIK
3. Następnie wchodzimy TUTAJ i w prawym dolnym rogu klikamy Przejdź do aplikacji.
  Klikamy na "plus" jeżeli spodobała Wam się stylizacja i na "minus" jeżeli nie przypadł do gustu.
       4. Można głosować co 12 godziny, konkurs trwa do 3 listopada.

Liczę na Wasze wsparcie i z góry dziękuje. Buźka

O to moje konkursowe zdjęcie.

 
Dodatkowe zdjecia ze spontanicznej sesji z Dagmarą :)






Peleryna rajstopy rękwiczka (cape, tights, gloves) atmosphere, spódnica (skirt) bershka, kapelusz (hat) reserved, torba (bag) next szpilki (heels) zara, biżu (yewellery) opia

6 komentarzy:

  1. omo , dziewczyno wyglądasz bosko :)
    Naprawdę robi wrażenie , trzymam kciuki , na pewno wygrasz :) Daję głos .

    OdpowiedzUsuń
  2. ;O na okładkę magazynu modowego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba piękna <3
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie :D sama mam takie żółte rajstopy i tak jakoś nie spieszyło mi się by je założyć ale teraz na pewno je muszę w jakąś stylizację wplątać

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja, czy mogę prosić o dane błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)