Różowa wystawa

Wczoraj miałam okazję być na wernisażu pt. "Różowa wystawa" gdzie tematem wiodącym była kobiecość. Wystawa była o kobietach, dla kobiet i dla wszystkich, którzy chcę zrozumieć kobiety. Czyli coś dla mnie. Było naprawdę bardzo dużo osób, którzy chcieli poznać naturę płci pięknej. Moją uwagę przykuła fotografia Ireny Nawrot Trzcińskiej bo od razu spodobała mi się sukienka w kropki. Mogłabym mięć taką. :). Terminy kolejnych wernisaży możemy śledzić na fanpage SOS Sztuki KLIK. Jeżeli chodzi o moją stylizację to połączyła jeansową koszule z obcisłą, czerwoną spódnicą i na wierzch szara kurtka. Do tego mega wysokie, ale za to bardzo wygodne czarne botki, rękawiczki, kopertówka i strój gotowy. 

PS. Dla osób, które mieszkają w Lublinie i nudzą się dzisiaj wieczorem proponuje koncert w Teatrze Muzycznym. Więcej informacji KLIK. W sumie nigdy nie była na takim koncercie ale pójdę z czystej ciekawości. Później wybieram się na tradycyjne serbskie tańce hmmmm może być naprawdę fajnie. Coś innego, coś nowego.










Fot. M.S.
Koszula kurtka kopertówka shirt jacket clutch / sh, spódnica skirt /bershka apaszka rękawiczki scraft, gloves / atmosphere buty heels /stylowe butki.

1 komentarz:

  1. koszula jest świetna i fajnie się łączy z tą spódnicą :) bomba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)