Ponczo

Zdecydowanie tej jesieni poncza zajmują honorowe miejsce w mojej szafie. Chronią przed zimnem, a zarazem są świetną alternatywą dla żakietów jak i nudnych kurtek. Zdecydowanie pasują do wszystkiego, należy jednak pamiętać o tym aby dół stylizacji był dopasowany do ciała. Mam tu na myśli np. ołówkowe spódnice, spodnie rurki lub obcisłe sukienki. Akurat to ponczo jest kolejne do kolekcji ale na pewno nie ostatnie. Pomimo kilku negatywnych komentarzy typu czemu nałożyłam koc na siebie czuję się w nim bardzo dobrze i na pewno posłuży mi do nie jednej stylizacji.









ponczo,kopertówka ponchos clutch / Sh, buty heels / atmosphere biała bransoletka white braceles/ SOUTACHE

5 komentarzy:

  1. Jest cudowne! Ta zieleń taka soczysta :)! Super :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. MNie się ten kocyk podoba, bardzo udana stylizacja. POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem u Ciebie pierwszy raz i żałuję, że nie bywałam częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak lubisz ;) i jak Ci wygodnie ;) Mnie nie przeszkadza i nie mam problemu z tym że ktoś nosi coś za czym ja nie przepadam ;) widać że dobrze się w nim czujesz i to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)