Groszki

Jednym  z hitów królujących na wybiegach w sezonie wiosna/ lato 2011 są groszki. Uwielbiane przez wiele kobiet, zyskały swoją popularność w latach 50/60. Są urocze, dziewczęce nadają słodyczy  naszemu wyglądowi. Tylko w tym sezonie można łączyć je np z paskami. Kropki pojawiają się  na spódnicach, sukienkach, spodniach a dla mnie odważnych pozostają apaszki, broszki, biżuteria. Ja swoja bluzkę w grochy wyszukam na dnie szafy podczas sprzątania. Oczywiście pochodzi z zakupowych zdobyczy z SH.











Marynarka SH
Spodnie SH
Bluzka SH
Torba atmosphere
Buty naszyjnik prezent
Pierścionek opska opia

2 komentarze:

  1. Śliczny zestaw :) Ja też mam spory kawałek materiału w grochy i mam zamiar uszyć z niego spódnicę, zobaczymy co z tego wyjdzie bo szyć to ja nie potrafię hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam ta stylizacje na szafie, tak tu trafiłam z czego sie baaardzo ciesze ;]
    Pieknie wygladasz,widze ze rowniez chodzic duzo po sh-tak jak ja;)
    Pozatym piekna z Ciebie dziewczyna,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)