Bed Head

Witam, dzisiaj chciałabym przedstawić kosmetyki do pielęgnacji włosów firmy Tigi.
W ciągu ostatniego roku na mojej głowie był wielki nieład artystyczny, jeżeli chodzi o kolor włosów.
Od pasemek blond-cappuccino, żółtko na środku głowy do ciemnego brązu, nie zapominając o odcieniach rudości. Nie wiem co mnie podkusiło, ale 6 miesięcy temu sama sobie pomalowałam włosy; miało wyjść niby ciemny blond, ale wyszło coś w stylu ciemny brąz..... Wytrzymałam tylko dwa tygodnie i szybko pobiegłam do  fryzjera, którego poleciła mi moja przyjaciółka.  Weronika ( fryzjerka)kiedy, dotknęła moje włosy powiedziała "Boże dziewczyno Ty masz trupie włosy" co pewnie nie wróżyło nic dobrego. Jest szczera do bólu, ale za to bardzo pomocna. Poleciła mi, abym zakupiła kosmetyki tej firmy, jeżeli chce odzyskać zdrowy wygląd włosów.



DUMB BLONDE® SHAMPOO - Szampon do włosów blond i farbowanych
 Ten szampon nadaje się do włosów z pasemkami, farbowanych i po trwałej. Nawilża je i nadaje połysku. Zawiera proteiny, prowitaminą B-5,pszenicę i soję. Pięknie pachnie i bardzo dobrze się pieni. Bardzo wydajny wystarczy odrobinka...;) 
DUMB BLONDE® RECONSTRUCTOR - Rekonstruktor do włosów zniszczonych
Rekonstruktor pełen protein, który nawilży włosy. Zawiera pszenicę, soję, keratynę, prowitaminę B-5.Czyli  coś idealnego dla mnie. Stosuje go zawsze po spłukaniu szamponu, a przed nałożeniem odżywki.

Po rekonstruktorze nakładam FASHIONISTA COLOR SAFE CONDITIONER - Odżywkę chroniąca kolor

  Utrwala kolor, nadaje włosom połysk i ochroni je przed szkodliwym wpływem środowiska. Jedyna wada to, strasznie nie praktyczna buteleczka więc przy gęstej konsystencji ciężko wycisnąć produkt.

FASHIONISTA SPRITZ & SHINE - Spray chroniący kolor i dodający połysku

Zamyka we włosach blask, redukuje niepożądany skręt i mierzwienie. Zapewnia mocne, lecz elastyczne utrwalenie fryzury. Chroni przed szkodliwymi czynnikami jak słońce, działanie suszarki czy prostownicy.Stosuje go na dwa sposoby; pierwszy spryskuje włosy suche dla wykończenia fryzury lub na wilgotne dla nadania większego połysku.Cudnie pachnie...... aż chce się go wypić...:)

SPOIL ME - Wygładzająco prostujący spray do włosów

Kiedy zapragnę mieć super proste włosy stosuje ten produkt.... Bosko pachnie.
Dzikę niemu włosy są super miękkie gładkie i nie elektryzują się.

Kosmetyki, te stosuje już od około 6 miesięcy i zauważyłam znaczną poprawę moich włosów co więcej tydzień temu byłam u Weroniki i ona to samo stwierdziła. Oznacza to, że pomimo ( niestety) wysokiej ich ceny, to naprawdę działają i pomagają.

Dodaje moja zdjęcia z jakiego blondu przeskoczyłam na ciemny blond...:) 



Jeżeli ktoś poszukuje bardzo dobrego, sprawdzonego fryzjera w Lublinie.
Polecam salon fryzjerski  "Divine" ul Jana Sawy 4/07 tel 081-5289339
( koniecznie prosić o Weronikę)...:)Zawsze doradzi i pomoże. POLECAM

0 komentarze:

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)