Witamy

Hej , razem z moja przyjaciółką Justyną stwierdziłyśmy ze chcemy założyć wspólnego  bloga.
Po długich rozmowach, planach, burzy mózgu  doszłyśmy do wniosku, że to będzie genialny pomysł.
Jako studentki czwartego roku  w tym semestrze  nie przemęczamy  się nauką i  możemy się pochwalić dużą ilością wolnego czasu stworzenie naszego bloga  i zapełnienie sobie wolnego czasu będzie strzałem w dziesiątkę.

Same z chęcią przeglądamy niezliczoną ilość blogów, zdarza się że często czekamy na kolejne posty z wypiekami na twarzy i stamtąd czerpiemy inspiracje. Przedstawiamy wam nasz, w którym chciałyśmy poruszyć wiele aspektów z babskiego życia od modowych trendów poprzez nowinki kosmetyczne, recenzje, aż po metamorfozy. Znajdziecie tu mnóstwo propozycji spędzania wolnego czasu, to co warto obejrzeć, gdzie warto pojechać oczywiście zahaczając  o wystawy, pyszności kulinarne i podróże.

Czyli to co w trawie piszczy i nie umknie kobiecemu oku.

2 komentarze:

  1. właśnie przejrzałam Waszego bloga i kanał na YT od deski do deski i muszę powiedzieć, że jest genialny! zaliczam go do moich ulubionych i na pewno będę czekać z niecierpliwością na nowe posty i filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie skończyłam przeglądać Waszego bloga. Jestem zafascynowana nie tylko jego treścią, ale i Waszymi osobowosciami. Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy gorąco wszystkim i każdemu z osobna za komentarze! :)